بلاگ

نحوه گرفتن پروژه طراحی سایت از سایت های ایرانی و خارجی

پروژه طراحی سایت-شهر آموزش

چطوری پروژه طراحی سایت بگیریم؟

گرفتن پروژه طراحی سایت با کد نویسی مانندhtml،php،cssو دیگر زبان های کد نویسی و میتوان به CMCهای مختلف از جمله وردپرس،جوملا و دیگر CMCهای دیگر میتوان اشاره کرد.

 

امروزه دغدغه تمامیه طراحان وب نحوه گرفتن پروژه هست که چطوری پروژه بگیرند و درآمدی کسب کنند.

 

ما داخل این مقاله به همین موضوع اشاره کردیم که کامل بهتون میگوییم که چطوری پروژه از سایت های ایرانی و خارجی بگیرید که درآمدی دلاری و ریالی داشته باشید. پس تا انهای این مقاله مارا همراهی بکنید.

چند روش برای گرفتن پروژه طراحی سایت وجود دارد؟

برای گرفتن پروژه طراحی میتوانیم از چندین روش پروژه بگیریم ما داخل این مقاله 2تا بهترین راه هایی که میتوانیم ازش هم پروژه بگیریم و هم درآمد دلاری و ریالی داشته باشیم رو بهتون معرفی کنم که از امروز به دغدغه ایی برای گرفتن پروژه نداشته باشید.

 

از دوستانی که به غیر از2تا راهی  که گفته میشود از راه دیگری پروژه طراحی سایت میگیرند و کسب درآمد میکنند در قسمت دیدگاه ها پایین همین مقالع برای ما و دوستان دیگر به اشتراک بگذارند.

 

راه هایی که میتوان به آن ها اشاره کرد برای گرفتن پروژه طراحی سایت عبارت اند از:

1_پروژه از سایت های فریلنسری ایرانی

2_پروژه از سایت های فریلنسری خارجی

 

2 راه بالا راه هایی هستند که برای گرفتن پروژه طراحی سایت خیلی به کار می آید که بستگی به خود شما دارد که کدوم از این روش هارو انتخاب کنید که درآمد کسب کنید و پروژه طراحی سایت بگیرید.

 

ما داخل این مقاله انواع سایت های ایرانی و خارجی برای گرفتن پروژه طراحی سایت رو بهتون گفته میشود.

 

این سایت به در کسانی که حتی توی طراحی سایت نیستند به درد میخوره و میتوانند پروژه های از جمله تدوین فیلم،درست کردن محتوا برای سایت،تولید محتوا برای پیج های اینستاگرامی و کلی کار های مجازی میتوانید از این سایت ها پیدا کنید و درآمدی کسب کنید.

 

ما اول درمورد نحوه گرفتن پروژه از سایت های ایرانی رو به طور مفصل برای شما دوستان بازگو میکنیم و انواع سایت ها رو معرفی میکنیم که در آمده خیلی به دردتون میخورد.

 

بعضی از سایت هایی که معرفی میشود میتوانید حتی شغل های حضوری داخل ایران پیدا بکنید و متناسب با محل زندگی خودتان تنظیم کنید و به صورت حضوری و در محلی که ذکر شده مشغول به کار شوید.

 

قبل از آن یه تعریفی درباره فریلنسر داشته باشیم که بدونیم فریلنسر چی کسی هست.

 

فریلنسر: نیز به کسی گفته می شود که به صورت پروژه ای و برای خود، کار می کند. او در حقیقت به عنوان رئیس خود،کار می کند. یک فریلنسر منوی خدمات، قیمت ها و بازار هدفش را خودش تنظیم می کند.

1_نحوه گرفتن پروژه از سایت های ایرانی

گرفتن پروژه طراحی سایت سایت های ایرانی خیلی راحت تر از سایت های خارجی میباشد و شما به راحتی میتوانید داخل سایت های ایرانی کسب درآمد راحت تری نسبت به سایت های خارجی داشته باشید.


یکی از بدی های گرفتن پروژه از سایت های خارجی این هست که شما درآمدی که کسب میکنید باید توسط یک سری صرافی آنها تبدیل به ریال بکنید تا بتوانید درآمدی که کسب کردید رو برداشت کنید.


هایی که میتوانید پروژه طراحی سایت رو بگیرید عبارت اند از:

1_سایت پونیشا

2_سایت انجام میدم

3_سایت پارسکدرز

4_ سایت کارلنسر

سایت هایی که نام برده شد بهترین سایت ها برای شما دوستان هست که میتونید با ثبت درخواست خودتون پروژه رو بگیرید.

پروژه طراحی سایت-شهر آموزش

خوب حالا بریم سراغ تک تک سایت های بالا که نام برده شده رو معرفی و آنها رو یک یکی بررسی بکنیم.

1_سایت پونیشا

پروژه طراحی سایت-شهر آموزش

سایت پونیشا یکی از قدیمی تریم سایت های فریلنسر ایرانی است که 270هزار تا پروژه موفق در شاخه های مختلفی انجام شده است.

 

فریلنسر ها به صورت آزاده و بدون محدودیتی از سایت پونیشا پروژه قبول کنند و کسب درآمد کنند.

 

سایت پونیشا برای کاربرانی که به تازگی در سایت ثبت نام میکند 5درخواست به صورت هدیه به کاربران داده میشود که کاربران میتوانند برای 5پروژه درخواست به کارفرما ارسال کنند و در صورت تایید کارفرما پروژه به فریلنسر داده میشود.

 

شاخه هایی که در سایت پونیشا میتوان پروژه گرفت عبارت اند از:

1_اپلیکیشن اندروید و بازی

2_برنامه نویسی و طراحی وب سایت

3_تایپ و ترجمه

4_نصب و راه اندازی سایت با وردپرس و طراحی قالب وردپرسی

5_خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ

6_خدمات گرافیکی

2_سایت انجام میدم

پروژه طراحی سایت-شهر آموزش

سایت انجام میدم یکی دیگر از بهترین سایت های فریلنسری ایرانی است که به فریلنسرها این امکان را می‌دهد که توانمندی‌های خود را به محصولات و خدماتی مناسب برای فروش و عرضه تبدیل کنند.

 

سایت انجام میدم یک سری معایب و مزایا دارد که با هم دیگه الان بررسی میکنیم.

 

معایب سایت انجام میدم

یکی از معایب این سایت نسبت به سایت‌های فریلنسری دیگر این است که بخش زیادی از مبلغ پروژه (20 درصد) به سایت تعلق می‌گیرد که واقعاً بالا است.

 

مزایای سایت انجام میدم

مزایای سایت انجام میدم این است که اگر فریلنسر خوش‌قول باشد و پروژه را به موقع و باکیفیت تحویل دهد، 5 تا 8 درصد از کمیسیون (از 20 درصد) کم می‌شود.

 

شاخه هایی که در سایت انجام میدم میتوان پروژه گرفت عبارت اند از:

1_تبلیغات و بازاریابی

2_تایپ،ترجمه و نویسندگی

3_گرافیک

4_برنامه نویسی

5_دستیار مجازی

6_انیمیشن

7_موسیقی و صدا

3_سایت پارسکدرز

سایت پارسکدرز چهارمین سایت از لیست بهترین سایت های فریلنسری ایرانی است که بیش از 14+ سال سابقه خدمت به مردم را دارد و تا زمان نگارش این مقاله، بیش از 109969+ پروژه موفق در کارنامه خودش ثبت کرده است.

 

 تعداد خریداران راضی در این سایت 71479+ تن بیان شده است نزدیک به 356937+ هزار فریلنسر ماهر و توانمند با این سایت فریلنسری کار می‎کنند.

 

کارفرماهایی که سفارش خود را در این سایت ثبت کرده‌اند بر این باور هستند که پارسکدرز از نظر کیفیت واقعاً یکی از بهترین‌های بازار است.

 

سایت پارسکدرز زیاد معایب ندارد اما مزایای آن این است که این سایت اشتراک رایگان دارد و فریلنسر ها نیازی به تهیه اشتراک نیست.

 

 برخلاف های دیگر اما اگر فریلنسر ها بخواند سطح کاربری خودشتان را در سایت ارتقاء دهند نیاز هست یک هزینه ایی رو به سایت پرداخت کنند.

 

سایت پارسکدرز درصد پورسانتی که برای هر پروژه موفق بر میدارد بین 8الی10درصد هزینه مبلغ پروژه هست رو به عنوات پورسانت بر میدارد.

 

شاخه هایی که در سایت پارسکدرز میتوان پروژه گرفت عبارت اند از:

1_تایپ

2_ترجمه و ویرایش

3_طراحی وب سایت

4_برنامه نویسی

5_خدمات گرافیکی

6_خدمات سئو سایت

7_خدمات آموزشی

 

میتوان اشاره کرد که با مراجعه به سایت پارسکدرز براساس مهارت خود پروژه ها رو قبول کنید و کسب درآمد کنید.

4_سایت کارلنسر

 سایت کارلنسر نیز یکی از معتبرترین سایتهای فریلنسینگ ایرانی می باشد . به جرات می توان گفت که شما با هر تخصصی می توانید در این سایت فعالیت کنید. 

 

یکی از مزیت های این سایت , دسته بندی متنوع و پیش بینی بینی تمام فعالیت ها می باشد.

 

سایت کارلنسر خیلی دسته بندی متنوع تری نسب به سایت های دیگر که معرفی کردیم دارد و تمامیه افراد در هر یک شاخه هایی که مهارت دارند میتوانند از این سایت استفاده کنند برای گرفتن پروژه یا کار.

 

شاخه هایی که در سایت کارلنسر میتوان پروژه گرفت عبارت اند از:

1_طراحی و گرافیک

2_تولید محتوا

3_ترجمه

4_عکس،ویدئو و انیمیشن

5_طراحی سایت

6_دیجیتال مارکتینگ

7_خدمات سئو(SEO)

8_برنامه نویسی،اپلیکیشن و نرم افزار

9_منشی و دستیار مجازی

10_گویندگی

11_مهندسی و علوم تجربی

12_سایر کسب کار ها

میتوان اشاره کرد خیلی تنوع شاخص های این سایت بسیار  زیاد هست که با مراجعه آن میتوانید زیر شاخص مربوط به خودتان رو پیدا و از آن پروژه بگیرید و کسب درآمد داشته باشید.

 

تمامیه سایت ها معرفی سایت های فریلنسری ایرانی بود اما در ادامه کار میخواهیم که سایت های خارجی هم معرفی کنیم که درآمد دلاری هم بتوانید از طراحی سایت کسب کنید.

2_نحوه گرفتن پروژه از سایت های خارجی

همان طور که گفته شد گرفتن پروژه از سایت های فریلنسر ایرانی خیلی بهتر از سایت های فریلنسر خارجی هست اما لازم به ذکر است درآمد از سایت های فریلنسر خارجی که به دلار هست شیرین تر از سایت های ایرانی میباشد.

 

ما در بخش بالا انواع سایت های فریلنسر ایرانی رو گفتیم حالا در این بخش میخواهیم سایت های فریلنسر خارجی رو معرفی کنیم.

 

خوب بعضی از سایت های فریلنسر خارجی عبارت اند از:

1_سایت فریلنسر (Freelancer.com)

2_سایت آپ ورک (Upwork.com)

3_سایت فلکس جابز (FlexJobs.com)

4_سایت فایور (Fiverr.com)

5_سایت تاپتل (Toptal.com)

1_سایت فریلنسر (Freelancer.com)

می‌توان سایت Freelancer  را به عنوان یکی از باتجربه‌ترین، کارآمدترین و بهترین سایت های فریلنسری جهان شناسایی کرد. تحقیقات روی سایت فریلنسر نشان می‌دهد.

 

 که این سایت حدود 51612581 فریلنسر در 247 کشور، منطقه و قلمروی جهان دارد و تاکنون نزدیک به 20 میلیون پروژه را به انجام رسانده است. این سایت به تمام کشورهای جهان این امکان را می‌دهد که پروژه‌های فریلنسری خود را ثبت کنند.

 

 این سایت در بین فریلنسرهای ایرانی هم شناخته شده است و فریلنسرهای ایرانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، می‌توانند درآمد بسیار خوبی از این سایت کسب کنند.

 

در سایت فریلنسر امکان گفتگوی زنده بین کارفرما و فریلنسر وجود دارد. همچنین مبلغ پروژه در صورتی برای فریلنسر پرداخت می‌شود که کارفرما رضایت خودش را از کار اعلام کند.

 

 از طرفی یک سامانه رهگیری زمانی در سایت فریلنسر وجود دارد که فریلنسر می‌تواند میزان پیشرفت هر پروژه را در آن ثبت کند و به کارفرما اطلاع دهد.

 

در سایت فریلنسر کارهای مختلفی در زمینه زبان برنامه‌نویسی PHP، طراحی وب‌سایت، طراحی گرافیک، طراحی اپلیکیشن موبایل، ساخت اپلیکیشن اندروید و آیفون، فتوشاپ، طراحی لوگو و غیره صورت می‌گیرد.

2_سایت آپ ورک (Upwork.com)

سایت.upworkیکی از غول‌های صنعت فریلنسری است و بسیاری از متخصصان آن را به عنوان یکی از بهترین سایت های فریلنسری جهان می‌شناسند.

 

این سایت در سال 1998 تأسیس شد. کارفرماهای زیادی با این سایت کار می‌کنند و به همین خاطر فریلنسرهای فعال در این سایت از بهترین و حرفه‌ای‌ترین فریلنسرها در سطح جهانی هستند.

 

این سایت بیش از 20 سال است که یکی از سردمداران فریلنسینگ در جهان به حساب می‌آید.

 

در صورتی که در زمینه توسعه اپلیکیشن موبایل، سئو، طراحی سایت، بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوای متنی و طراحی گرافیک تخصص و مهارتی دارید و می‌توانید با زبان انگلیسی با کارفرماها ارتباط برقرار کنید، این فرصت را از دست ندهید.

 

کارفرماها هم می‌توانند در این سایت با بهترین و کارآمدترین فریلنسرها ارتباط برقرار کنند. حدود 16 میلیون فریلنسر با این سایت کار می‌کنند.

ایجاد حساب در آپ ورک کاملاً رایگان است. همچنین آپ ورک هم مثل سایت فریلنسر زمانی وجه را به فریلنسر می‌دهد که کارفرما رضایت خود را از انجام کار اعلام کند.

3_سایت فلکس جابز (FlexJobs.com)

سایت FlexJobs هم یکی از دیگر از بهترین سایت های فریلنسری خارجی است که از سال 2007 تاکنون با قدرت فعالیت می‌کند و تاکنون بیش از 6000 شرکت در جهان سفارش‌ها و پروژه‌های فریلنسری خود را در این سایت ثبت کرده‌اند.

 

 البته این سایت برای عضویت از کاربران مبلغ مشخصی را دریافت می‌کند که در صورتی که حساب پی پال تأییدشده داشته باشید می‌توانید حق عضویت این سایت را خریداری کنید.

 

توجه داشته باشید که کارها و موقعیت‌هایی که از سوی کارفرمایان در سایت فلکس جابز ثبت می‌شود، صرفاً فریلنسری نیستند. بعضی از این موقعیت‌ها، کارهای ثابتی هستند که یک شرکت برای استخدام نیروی کار به صورت غیرحضوری، درخواست خود را در این سایت ثبت کرده است.

 

این سایت در زمینه‌های مختلفی از جمله حسابداری، بیمه، ورود اطلاعات محصولات در سایت، آموزش و کلیه پروژه‌های فریلنسری فعالیت می‌کند.

 

همچنین سایت فلکس جابز این امکان را به کاربران خود می‌دهد که به صورت مستقیم با هم همکاری و مسائل مالی را هم بدون واسطه حل و فصل کنند.

 

شرکت‌ها برای استخدام نفرات مورد نیاز می‌توانند در سایت فلکس جابز آزمون استخدامی برگزار کنند

4_سایت فایور (Fiverr.com)

سایت Fiverr یکی از کارآمدترین، مشهورترین و بهترین سایت های فریلنسری در جهان به حساب می‌آید و تاکنون فریلنسرهای زیادی را جذب کرده است. یکی از مزایای سایت فایور این است که فریلنسرها پس از پایان کار خود می‌توانند حاصل کار را در معرض دید عموم بگذارند تا کارفرمایان بتوانند با مشاهده نمونه کارهای موجود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند و از طرفی فریلنسرها با این کار تلاش می‌کنند که بهترین کار ممکن را از خود به نمایش بگذارند. سایت فایور یک سری مزایای خاص دارد که در ادامه به یک سری از این مزایا اشاره شده است:

 

اولین مزیت این سایت برای کارفرماها این است که برای هر بودجه‌ای کار و فریلنسر دارد. کافی است کارفرما وارد سایت شود، سفارش خودش را ثبت کند و سپس بودجه‌ای که می‌تواند به این کار اختصاص دهد را اعلام کند.

 

تعداد فریلنسرهای سایت فایور به قدری زیاد است که خیلی راحت می‌توانید بهترین فریلنسر را برای پروژه خود انتخاب کنید.

 

سایت فایور هم مثل بهترین سایت های فریلنسری جهان از سیستم پرداخت امن استفاده می‌کند؛ به این معنا که تا وقتی کارفرما رضایت خودش را از کار اعلام نکند هیچ پرداختی برای فریلنسر انجام نمی‌شود.

 

سایت فایور در زمینه‌های مختلفی مانند بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)، نوشتن، ترجمه، طرافی گرافیک و لوگو، تولید ویدیو و انیمیشن، موسیقی و محتوای صوتی، برنامه‌نویسی، کسب و کار، سبک زندگی و داده فعالیت می‌کند.

 

این سایت در کنار موقعیت‌های شغلی برای فریلنسرها، امکان یادگیری مهارت‎های مختلف را هم برای آن‌ها فراهم کرده است که با شرکت در این دوره‌ها می‌توانند اطلاعات خود را در مورد مسائل مختلف افزایش دهند.

5_سایت تاپتل (Toptal.com)

آخرین سایت بین بهترین سایت های فریلنسری خارجی، سایت Toptel است که اسم آن از دو کلمه تاپ (Top) به معنای بهترین و تل (مخفف کلمه Talent) به معنای استعداد شکل گرفته است. تاپتل به معنای بهترین استعدادها است.

 

 این سایت ادعا می‌کند که 3 درصد از بهترین استعدادها در زمینه فریلنسری را در اختیار دارد و پروژه‌ها را به این افراد واگذار می‌کند تا کارفرماها به صورت کامل از نتیجه کار راضی باشند.

 

 در این سایت بزرگان طراحی نرم افزار، برنامه‌نویسی، مدیریت مالی،  مدیریت محصول و مدیریت پروژه مشغول کار و فعالیت هستند. شرکت‌های بزرگی همچون مایکروسافت بسیاری از کارهای فریلنسری خود را در این سایت ثبت می‌کنند.

 

روند گزینش فریلنسر در سایت تاپتل بسیار دشوار است و به همین خاطر ما به فریلنسرهای مبتدی توصیه می‌کنیم که از همان ابتدای کار سراغ این سایت نروند.

 

 فریلنسرهای حرفه‌ای که تمایل دارند با شرکت‌های بزرگ و معروف دنیا کار کنند می‌توانند وارد مراحل گزینش این سایت عالی شوند. 

دیدگاهتان را بنویسید